دسته بندی موضوعات

مخفی کردن آنلاین بودن در اینستاگرام

مخفی کردن آنلاین بودن در اینستاگرام

فهمیدن آنلاین بودن در اینستاگرام برای همه مهم نیست و خیلی ها هستند که دوست ندارند ساعت ورود و خروج آنها به اینستاگرام برای دیگران نمایش داده شود. به همین منظور اینستاگرام برای شما یک راهکار ساده آماده کرده است؛ مخفی کردن آخرین آنلاین بودن در اینستاگرام . اگر اطلاعات آخرین بازدید یک کاربر برای شما نمایش داده نمی‌شود، کاربر گزینه مخفی کردن را فعال کرده است. اگر شما هم می‌خواهید ساعت بازدید خود را از دیگران پنهان کنید، پس طبق مراحل زیر پیش بروید و این گزینه را برای خود غیر فعال کنید

مخفی کردن آنلاین بودن در اینستاگرام

چطور بفهمیم چه کسی در اینستاگرام آنلاین است؟

به قسمت دایرکت‌ های خود بروید. می‌بینید که زیر نام کاربری افرادی که با آنها چت کرده‌اید آنلاین بودن در اینستاگرام و یا زمان آخرین آنلاین بودن در اینستاگرام نوشته شده است. ممکن است در بعضی ورژن‌های اینستاگرام هم یک چراغ سبز کنار اسم‌ افرادی که آنلاین هستند نمایش داده شود.

اما این اعداد و کلمات به چه معناست؟

Active 23m ago = آخرین آنلاین بودن در اینستاگرام ۲۳ دقیقه پیش

Active now = همین الان آنلاین است

نکته مهم در این مساله این است که تاریخ آنلاین بودن را با تاریخ ارسال آخرین پیام اشتباه نگیرید. همانطور که در عکس زیر می‌بینید، کلمه Active زیر عکس کاربر مورد نظر نوشته نشده است و عبارت ۱۸h زمان آخرین آنلاین بودن در اینستاگرام را نشان نمی‌دهد، بلکه به معنای این است که آخرین پیام، ۱۸ ساعت پیش رد و بدل شده است.

فعال کردن حالت دارک مود اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

preloader
لطفا صبرکنید...