دسته بندی موضوعات

روش فعال کردن حالت تاریک در اپلیکیشن های محبوب اندروید

فعال کردن حالت تاریک

با فعال کردن حالت تاریک یا همان حالت Dark Mode اپلیکیشن‌ها می‌توانند چشمان شما را از فشار و آسیب جدی نجات دهند. در طی چند سال گذشته، مردم به حالت تاریک علاقه نشان داده‌اند و پس‌زمینه سفید استاندارد برنامه‌های مورد علاقه خود را به سیاه تغییر می‌دهند که این تغییر می‌تواند در مجموع زیباتر و در عین حال برای چشم‌ها نیز بهتر باشد. حال سوال اصلی این است که کدام برنامه‌ها گزینه حالت تاریک را ارائه می‌دهند و چگونه می‌توانید آن را فعال کنید؟

فعال کردن حالت تاریک در اینستاگرام

روی قسمت Theme در تنظیمات خود کلیک کنید. در آن جا می‌توانید بین حالت روشن و تاریک یکی را انتخاب کنید.

فعال کردن حالت تاریک در فیسبوک مسنجر

با انتخاب دکمه Dark mode در پروفایل خود این گزینه را در بخش تنظیمات برنامه مسنجر فعال کنید. سپس می‌توانید بین دو حالت در آن جا یکی را انتخاب کنید.

حالت تاریک در اور نوت

با کلیک کردن روی دکمه تنظیمات در بخش پروفایل خود و سپس رفتن به تب “Dark Mode” انجام دهید.

فعال کردن حالت تاریک در فایرفاکس

روی سه نقطه در سمت راست پایین صفحه خود کلیک کنید. سپس باید به تنظیمات بروید. در این بخش می‌توانید حالت تاریک را از طریق گزینه Customize به راحتی فعال کنید.

حالت تاریک در فیسبوک

ابتدا روی سه خط افقی در سمت راست بالای صفحه کلیک کنید. سپس به سادگی به پایین صفحه بروید و روی تب تنظیمات و حریم خصوصی کلیک کنید. از این جا می‌توانید گزینه حالت تاریک را در قسمت Preferences پیدا کنید و آن را فعال کنید.

حالت تاریک در ردیت

Reddit یک گزینه حالت تاریک خودکار دارد که معمولاً هنگام دانلود برنامه به طور خودکار فعال می‌شود. در نتیجه شما می‌توانید بررسی کنید که آیا این حالت خودکار در تنظیمات برنامه شما فعال است یا خیر و اگر فعال نبود تنها با یک ضربه آن را فعال کنید. همچنین می‌توانید در تنظیمات حالت تاریک بین حالت شب و نیمه شب نیز یکی را انتخاب کنید. اگر نمی‌دانید که با کدام یک راحت‌تر هستید، هر دو مورد را تست کنید و در نهایت تصمیم بگیرید.

حالت تاریک در ویکی پدیا

روی تب More در سمت راست پایین صفحه خود کلیک کنید. در ادامه گزینه تنظیمات ظاهر می‌شود. پس از زدن روی این قسمت، قسمت App Theme را مشاهده می‌کنید که از طریق آن می‌توانید طرح‌بندی رنگی اپلیکیشن خود را نیز ویرایش کنید.

فعال کردن حالت تاریک در جیمیل

با ضربه زدن بر روی سه خط افقی در سمت چپ بالای صفحه و سپس حرکت به پایین تا زمانی که دکمه تنظیمات را مشاهده کنید، این مورد را فعال کنید. از این جا به تنظیمات عمومی بروید و در آن جا تب Theme را در بالای صفحه مشاهده خواهید کرد. اینجاست که می‌توانید بین حالت روشن و تاریک یکی را انتخاب کنید.

فعال کردن حالت تاریک در یوتیوب

با کلیک بر روی تصویر پروفایل خود در بالای صفحه به تنظیمات برنامه بروید و سپس به تنظیمات اصلی بروید. حال شما تب General را می‌بینید که به شما امکان می‌دهد تا به گزینه Appearance دسترسی داشته باشید. در این بخش است که می‌توانید بین تم روشن و تاریک یکی را به دلخواه انتخاب کنید.

فعال کردن حالت تاریک در گوگل مپ

روی عکس پروفایل خود در سمت راست بالای صفحه Google Maps کلیک کنید. سپس روی دکمه تنظیمات در پایین صفحه کلیک کنید. در این مرحله گزینه Theme را در نزدیک بالای صفحه مشاهده خواهید کرد که از طریق آن می‌توانید حالت تاریک را فعال کنید.

فعال کردن حالت تاریک در توییتر

با ضربه زدن روی نماد پروفایل خود و باز کردن بخش تنظیمات و حریم خصوصی در پایین صفحه، به تنظیمات برنامه خود در توییتر دسترسی پیدا کنید. در ادامه بخش Accessibility را باز کرده و به بخش Display بروید. حال شما در این بخش گزینه فعال یا غیرفعال کردن تم حالت تاریک را خواهید دید.

فعال کردن حالت تاریک در سیگنال

با کلیک بر روی عکس پروفایل خود در سمت چپ بالای صفحه به تنظیمات بروید. سپس به بخش Appearance بروید. در این بخش می‌توانید با کلیک بر روی تب Theme بین حالت روشن و تاریک یکی را انتخاب کنید.

چگونه در اندروید ، آیفون ، ویندوز و مک اسکرین‌ شات بگیریم؟

دیدگاهتان را بنویسید

preloader
لطفا صبرکنید...