دسته بندی موضوعات

روش های دیلیت اکانت تلگرام

دیلیت اکانت تلگرام

دیلیت اکانت تلگرام یکی از تکنیک هایی است که گاهاً کابران این پیامرسان نیاز دارند با آن آشنایی پیدا کرده و آنها را مورد استفاده قرار دهند. در واقع گاهی اوقات پیش می آید که کاربران شبکه های اجتماعی مختلف مثل telegram برای همیشه یا مدتی با دنبال کردن مراحل دیلیت اکانت تلگرام تصمیم به ترک رسانه‌های اجتماعی میی گیرند.

حذف خودکار اکانت تلگرام

قابلیتی در تلگرام تعبیه شده است که اگر برای مدتی طولانی در اکانت خود وارد نشوید، اکانت تلگرام به صورت خودکار حذف خواهد شد. معمولا تنظیمات این بخش به صورت پیش فرض روی 6 ماه قرار دارد و به این معنی است که اگر تا 6 ماه پس از آخرین زمان آنلاین بودن در تلگرام در اکانت خود آنلاین نشود، حذف خودکار اکانت تلگرام رخ می دهد. شما می توانید از طریق بخش تنظیمات برنامه تلگرام، مدت زمان حذف خودکار اکانت تلگرام را تغییر دهید. حال می توانید زمان آن را کم کنید تا دیلیت اکانت خودکار تلگرام رخ دهد یا اینکه برای جلوگیری از حذف خودکار اکانت تلگرام مدت زمان آن را بیشتر کنید. تعیین این مدت زمان از یک ماه تا یک سال متغیر است.

  • وارد برنامه تلگرام شده و سپس همانند تصویر زیر روی علامت 3 خط کلیک کنید.
  • گزینه Settings یا تنظیمات را انتخاب نمایید تا وارد بخش تنظیمات تلگرام شوید.
  • منو Privacy and Security یا حریم خصوصی و امنیت در نسخه فارسی را انتخاب نمایید.
  • در نهایت نیز در صفحه جدید گزینه ای تحت عنوان Delete my account وجود دارد که از طریق آن می توانید گزینه If away for را انتخاب کرده و تعیین کنید که بعد از گذشت چه مدت زمانی از آخرین آنلاین بودن خود در تلگرام، فرآیند دیلیت اکانت خودکار تلگرام آغاز شود.
  • یکی از گزینه‌ های حذف خودکار تلگرام را به دلخواه خود انتخاب کنید که کوتاه ترین آن بازه 1 ماهه و طولانی ترین آن 1 ساله است.

حذف اکانت تلگرام با لینک

وارد این لینک شوید تا به صفحه حذف اکانت تلگرام با لینک مستقیم هدایت شوید. در صفحه ای که نمایش داده می‌شود شماره خود را به همراه کد کشور وارد کنید و روی دکمه Next کلیک کنید.

حال فیلد جدیدی در صفحه نمایش داده می شود که باید کد تاییدی که در تلگرام دریافت کرده اید را در فیلد وارد نمایید. با توجه به اینکه در این مرحله کدی به تلگرام شما ارسال خواهد شد، باید برنامه تلگرام گوشی یا دسکتاپ خود را باز کرده و کد مورد نظر را کپی کنید.

سپس مجددا به صفحه دیلیت اکانت تلگرام بازگشته و کدی که کپی کردید را در فیلد Confirmation Code وارد کرده و در نهایت روی دکمه Sign In کلیک کنید. سپس وارد صفحه مدیریت اکانت تلگرام خواهید شد که در این مرحله باید گزینه Delete Account را انتخاب کنید که به لینک دیلیت اکانت تلگرام هدایت شوید.

در مرحله بعد دیلیت اکانت تلگرام، صفحه ای نمایش داده می‌شود که در صورت تمایل می توانید دلیل حذف کردن اکانت را در فیلد why are you leaving وارد کنید. در نظر داشته باشید که این گزینه اختیاری است و اجباری به پر کردن آن ندارید. در نهایت نیز روی دکمه Delete My Account کلیک کنید.

در مرحله آخر حذف کردن اکانت تلگرام برای تایید نهایی دیلیت اکانت تلگرام پنجره‌ای برای شما باز خواهد شد که طی آن از شما پرسیده می شود که آیا از حذف اکانت مطمئن هستید؟ در صورتی که پاسخ مثبت بود و مایل به حذف پیام بودید روی دکمه قرمز رنگ که با عنوان Yes, delete my account نمایش داده شده است، کلیک کنید.

تایید هویت دو مرحله‌ای در تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

preloader
لطفا صبرکنید...