دسته بندی موضوعات

دسترسی سریع به برنامه های موزیک در گوشی سامسونگ

دسترسی سریع به برنامه های موزیک

یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن‌ها در گوشی‌های اندرویدی ما برنامه‌های موزیک و پادکست هستند. گوشی‌های سامسونگ دارای یک منوی «Media Output» بوده که به شما این امکان را می‌دهد تا دسترسی سریع به برنامه های موزیک را بدون دغدغه و با سرعت داشته باشید. این منو همچنین دارای یک بخش بوده که می‌توانید میانبرهای برنامه دلخواه خود را اضافه کنید. این بخش به شما کمک می‌کند تا مستقیما از منوی Quick Settings به این اپلیکیشن‌های دلخواه دسترسی داشته باشید.

نحوه دسترسی سریع به برنامه های موزیک در گوشی سامسونگ

ابتدا دوبار انگشت خود را از بالای صفحه به پایین کشیده تا Quick Settings به طور کامل باز شود. سپس روی آیکون سه نقطه بزنید و “Quick Panel Layout” را انتخاب کنید. سپس «Device controls and Media output buttons» را انتخاب کرده و «Show Always» یا «Show When Quick Panel Expanded» را انتخاب کنید.

اکنون، وقتی Quick Settings را باز می‌کنید، گزینه «Media Output» را پیدا کنید و آن را انتخاب کنید. این منو تمام موزیک‌ها و فایل‌های در حال پخش را نشان می‌دهد. در بالا بخش «Add App Shortcuts» را انتخاب کنید. وقتی کارتان تمام شد، روی فلش بازگشت بزنید. اکنون میانبرها در دسترس خواهند بود و با زدن روی آن‌ها، اپلیکیشن باز خواهد شد.

قابلیت پین کردن پنجره‌ها در گوشی‌های سامسونگ

دیدگاهتان را بنویسید

preloader
لطفا صبرکنید...