دسته بندی موضوعات

امکان دانلود ویدیو در اینستاگرام از طریق خود برنامه

دانلود ویدیو در اینستاگرام

شبکه اجتماعی متعلق به متا اخیرا تأیید کرده است که امکان دانلود ویدیو در اینستاگرام فراهم شده است. این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد تا ویدئو را در گوشی‌های هوشمند خود دانلود کنند. بخش Reels اینستاگرام محبوبیت زیادی پیدا کرده است و این مورد بدون شک به‌دلیل علاقه چشمگیر به ویدیوهای کوتاه در شبکه‌های اجتماعی به‌ویژه TikTok بوده است. بااین‌حال، درحالی‌که تیک تاک به کاربران اجازه می‌دهد ویدیوهای کوتاه ارسال‌شده در برنامه خود را دانلود کنند، اینستاگرام تاکنون از این قابلیت بی‌بهره بوده است. به‌تازگی اما، اینستاگرام امکان دانلود ویدیوهای Reels حساب‌های عمومی را برای کاربران فراهم کرده است تا بیش از پیش با تیک تاک رقابت کند.

همچنین این قابلیت تنها در گوشی‌های موبایل در دسترس می‌باشد، بنابراین اگر از اینستاگرام وب استفاده می‌کنید، نمی‌توانید ویدیو را دانلود کنید. ویدیوها را فقط از حساب‌های عمومی می‌توان دانلود کرد، نه پیج‌های خصوصی. علاوه‌بر این، کاربرانی که حساب‌های عمومی دارند می‌توانند تصمیم بگیرند که آیا می‌خواهند ویدیو آن‌ها برای دانلود در دسترس باشد یا خیر.این قابلیت شبیه به تیک تاک است. یکی از دلایل محبوبیت گسترده تیک تاک این است که امکان دانلود و ارسال ویدیوها در شبکه‌های دیگر را فراهم می‌کند. این امر کاربران را به تیک تاک بازگرداند و به رشد بیشتر این شبکه اجتماعی کمک کرد. اینستاگرام اکنون استراتژی مشابهی را به‌کار می‌گیرد و رقابت خود با تیک تاک را بیشتر از گذشته افزایش می‌دهد.

دانلود ویدیوهای ریلز به‌اندازه کافی ساده است. تنها کافیست روی نماد اشتراک‌گذاری ضربه بزنید و سپس گزینه Download را انتخاب کنید. در ادامه ویدیوی موردنظر در گالری شما ذخیره می‌شود. ویدیو دارای یک واترمارک با لوگوی اپلیکیشن اینستاگرام و نام حسابی است که آن را آپلود کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

preloader
لطفا صبرکنید...