دسته بندی موضوعات

آموزش بستن دانلود خودکار واتساپ

دانلود خودکار واتساپ

در واتساپ به صورت پیش فرض تمامی فایل های دریافتی از جمله تصاویر به صورت خودکار دانلود می شوند و این امر می تواند به دانلود شدن ناخواسته یکسری فایل و از دست رفتن حجم زیادی از اینترنت شما منجر گردد. در کنار آن نیز حافظه تلفن همراه به صورت ناخواسته پر می شود و شما از این بابت نیز دچار مشکل می شوید. در همین راستا نیاز پیدا می کنید تا به روشی مناسب از دانلود خودکار واتساپ جلوگیری کنید.

غیر فعال کردن دانلود خودکار واتساپ

اگر قصد دارید از دانلود خودکار واتساپ جلوگیری کنید، باید از طریق تنظیمات این اپلیکیشن محبوب اقدام نمایید. شما باید مسیر زیر را دنبال کنید:

  1. ورود به برنامه واتساپ
  2. حال در صفحه اصلی برنامه و از طریق علامت سه نقطه قرار گرفته در سمت راست صفحه منوهای اصلی واتساپ را مشاهده نمایید.

3. باید منو Settings را انتخاب کنید

4. منو Storage and data را انتخاب کنید.

5. به سراغ بخش Media auto-download بروید.

منوهای موجود در این صفحه عبارتند از:

  • When using media data: با استفاده از این گزینه می توانید در زمانی که داده تلفن همراه استفاده می کنید، نحوه دانلود خودکار فایل ها در واتس اپ به چه صورت باشد. در این حالت می توان در راستای لغو دانلود خودکار واتساپ زمان اتصال به دیتای موبایل
  • When connected to Wi-Fi: به کمک این گزینه می توانید وضعیت دانلود خودکار واتس اپ در زمانی که به وای فای متصل شده اید را مدیریت نمایید.
  • When roaming: اگر شما از رومینگ استفاده می کنید و تمایل دارید قابلیت دانلود خودکار فایل ها در واتس اپ را غیرفعال کنید، باید از طریق این گزینه اقدام نمایید.

در راستای غیرفعال کردن دانلود خودکار واتساپ باید هر یک از موارد عنوان شده را یک به یک باز کرده و سپس تیک تمامی گزینه های آنها را غیرفعال نمایید.

چگونگی حذف اکانت واتساپ

مواردی که در این 3 بخش نمایش داده می شوند، عبارتند از:

  • Photos (تصاویر)
  • Audio (صدا)
  • Video (ویدیو)
  • Documents (فایل)

در نهایت نیز با لمس گزینه Ok تغییرات اعمال شده ذخیره می شوند. به همین سادگی قادر به مدیریت دانلود فایل درواتساپ خواهید بود.

دیدگاهتان را بنویسید

preloader
لطفا صبرکنید...