دسته بندی موضوعات

حذف تصاویر تگ شده در اینستاگرام

حذف تصاویر تگ شده

حذف تصاویر تگ شده در اینستاگرام چگونه است؟ با ای روش می‌توانید نام کاربری خودتان را از تصاویری که در آن‌ها تگ شده‌اید حذف کنید.

حذف تصاویر تگ شده در اینستاگرام چگونه است؟

برچسب زدن آی دی اکانت دیگران در بخش های مختلف اینستاگرام را تگ کردن در اینستاگرام می گویند. قابلیت منشن/تگ کردن در اینستاگرام یک روش اشاره کردن کاربران به یک پست یا استوری خاص است. در اینستاگرام امکان تگ کردن افراد در بخش های مختلف وجود دارد. نحوه تگ کردن افراد در اینستاگرام به این صورت است که قبل از نام کاربری شخص مورد نظر کاراکتر @ را وارد کرده و از لیست ظاهر شده نام کاربری شخص را انتخاب می کنیم.

در اینستاگرام، تگ کردن افراد حاضر در یک تصویر امری رایج است. منتشر کننده تصویر با این کار افرادی که در عکس حضور دارند را از پست شدن آن مطلع می‌کنند و به نوعی آن‌ها را به دیگران نیز معرفی می‌کنند. اما گاهی تگ شدن در یک تصویر باعث دردسر می‌شود. اگر در تصویری تگ شده باشید برای هر کامنتی که زیر آن نوشته شود یک پیام نیز برای شما فرستاده خواهد شد و این اتفاق ممکن است خوشایند شما نباشد. خوشبختانه به کمک قابلیتی در اینستاگرام می‌توانید نام کاربری خودتان را از تصاویری که در آن‌ها تگ شده‌اید حذف کنید.

پست‌ و استوری‌ حذف‌ شده اینستاگرام را چگونه برگردانیم

برای حذف تصاویر تگ شده مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. ابتدا وارد صفحه کاربری خود در اینستاگرام شوید.
  2. آیکون تصاویر تگ شده رو لمس کنید و تصویری که قصد دارید تگ را از آن حذف کنید انتخاب کنید.
  3. آیکون سه نقطه در بالای صفحه را لمس کرده و Tag Options را انتخاب کنید.
  4. گزینه Remove Me From Post را انتخاب کنید.
  5. با بررسی پروفایل مشاهده می کنید که تصویری که در آن تگ شده بودید وجود ندارد.

چگونه از بلاک اینستاگرام خارج شویم؟

دیدگاهتان را بنویسید

preloader
لطفا صبرکنید...