دسته بندی موضوعات

آموزش تغییر صدای نوتیفیکیشن جیمیل برای حساب‌های کاربری مختلف

تغییر صدای نوتیفیکیشن جیمیل

اگر جزء آن دسته از کاربرانی هستید که بیش از یک حساب کاربری گوگل درون گوشی خود دارید و استفاده‌ زیادی هم از آن دارید، این آموزش می‌تواند برایتان بسیار کاربردی باشد. برخی از این حساب‌ها آن‌ قدرها مهم نیستند. بنابراین اینکه هر حساب کاربری در صورت دریافت ایمیل، زنگ متفاوتی داشته باشد می‌تواند در تشخیص اهمیت آن پیام به کاربر کمک کند. برای تغییر صدای نوتیفیکیشن جیمیل برای هر حساب کاربری، مراحل زیر را دنبال کنید.

آموزش تغییر صدای نوتیفیکیشن جیمیل

  • تنظیمات گوشی را باز کرده و وارد منوی برنامه‌ها شوید. این گزینه می‌تواند در گوشی‌های مختلف با نام متفاوتی حضور داشته باشد. برای مثال در گوشی‌های سامسونگ، باید وارد بخش App شوید.
  • بعد از کلیک روی برنامه جیمیل ، وارد قسمت Notification شوید. در این بخش، می‌توانید به تنظیمات مربوط به تمام حساب‌های کاربری خود دسترسی داشته باشید. روی ایمیل (Email) یا میل (Mail) مربوط به هر حساب خود کلیک کرده و Sound را انتخاب کنید.
  • در این قسمت می‌توانید هر زنگی که مد نظر دارید برای حساب کاربری خود انتخاب کنید.

توقف ناگهانی اپلیکیشن‌ در سیستم عامل اندروید + روش رفع مشکل

نکته: بطور کلی همانند تغییر صدای نوتیفیکیشن جیمیل برای هر برنامه‌ای، باید ابتدا وارد تنظیمات شده و سپس روی برنامه‌ها (apps) کلیک کنید. در این قسمت با انتخاب برنامه‌ی مورد نظر و سپس کلیک روی Notifications و در نهایت Sound، می‌توانید زنگ دلخواه خود را روی هر اپلیکیشن تنظیم کنید. این مسیر در گوشی‌های مختلف ممکن است کمی متفاوت باشد اما آنقدرها پیچیده نیست.

منبع: Guiding Tech

دیدگاهتان را بنویسید

preloader
لطفا صبرکنید...