دسته بندی موضوعات

بهترین سایت‌ های تست سرعت اینترنت

تست سرعت اینترنت

امروزه اینترنت نقش مهمی در زندگی و کار همه ما دارد در نتیجه دسترسی به اینترنت پر سرعت برای همه ما اهمیت دارد. به همین دلیل در این مطلب شما را با بهترین سایت‌ های تست سرعت اینترنت آشنا می‌کنیم.

TestMy.net

تمرکز اصلی TestMy.net نتایج مربوط به میزان پهنای باند در شرایط واقعی است.

به همین دلیل سرورهای این سایت در همان محل‌هایی قرار گرفته که خیلی از سایت‌های محبوب در آنجا هستند. در نتیجه نتایج TestMy.net تا حد ممکن به تجربیات کاربران نزدیک است.

همچنین به جای ارائه یک خروجی کامل، TestMy.net از شما می‌خواهد که شرایط تست را مشخص کنید مثل تست سرعت دانلود، آپلود یا میزان تأخیر.

SpeedSmart

اگر به دنبال یک سایت بررسی سرعت اینترنت با تمرکز بر دقت نتایج و راحتی کار هستید، SpeedSmart می‌تواند برای شما مناسب باشد.

بعضی از ابزارهای تست سرعت اینترنت از فناوری چند ریسمانی استفاده می‌کنند که در نهایت منجر به نمایش بهترین سرعت دانلود و آپلود می‌شود که واقع گرایانه نیست. اما SpeedSmart با چنین سایت‌هایی متفاوت است و خروجی آن تا حد امکان به شرایط واقعی نزدیک است.

Speedtest

Speedtest از سال 2006 شروع به فعالیت کرده و از آن زمان تا به امروز 35 میلیارد تست در این سایت اجرا شده است.

Speedtest به خوبی مرز بین سادگی استفاده و امکانات کامل را رعایت کرده است. استفاده از این سرویس کاملاً آسان است و تنها کافیست روی دکمه بزرگی با برچسب Go کلیک کنید تا خود سایت کارهای لازم را پیش ببرد.

Fast

سریع ترین ابزار تست سرعت اینترنت این لیست است و به محض بارگذاری شروع به بررسی سرعت دانلود اینترنت شما می‌کند.

نتایج هم به صورت ساده و در قالب مگابیت بر ثانیه نمایش داده می‌شوند.

Fast می‌تواند درباره سرعت آپلود و تأخیر هم به شما اطلاعات بدهد و امکان تنظیم شرایط مثل تعداد کانکشن‌های موازی و مدت زمان اجرای تست هم وجود دارد.

SpeedOf.Me

SpeedOf.Me یک سایت سبک وزن است که روی انواع پلتفرم‌ها کار می‌کند. کافیست روی یک دکمه مشخص کلیک کنید تا SpeedOf.Me تست اینترنت را برای شما شروع کند. نتایج در قالب نمودارهایی جالب نمایش داده شده و به صورت لحظه ای بروزرسانی می‌شوند.

Speedcheck

یک ابزار بررسی سرعت اینترنت ساده و مناسب اشخاصی است که به دنبال ابزاری ساده اما جامع هستند.

Speedcheck هر آنچه ممکن است از یک ابزار تست سرعت انتظار داشته باشید را در اختیار شما قرار داده و درباره میزان تأخیر، سرعت دانلود، سرعت آپلود، آی‌پی و ISP به شما اطلاعات می‌دهد.

پیدا کردن رمز عبور Wifi در صورت فراموش کردن

دیدگاهتان را بنویسید

preloader
لطفا صبرکنید...