دسته بندی موضوعات

ساخت بهترین ریلز اینستاگرام

بهترین ریلز اینستاگرام

بهترین ریلز اینستاگرام اینست که یک کلیپ سریع و جالب که در چند ثانیه توجه شما را به خود جلب می‌کند. احتمالا یکی از آن‌ها را در صفحه اینستاگرام خود دیده باشید. به ساخت آن فکر می‌کنید؟ هر کسی می‌تواند یک ریلز فوق العاده بسازد. هدف از ساخت ریلز همه گیری آن و هرچه بیش‌تر دیده شدن آن است.

واترمارک را از ویدئو حذف کنید

نرم افزار ویرایش ویدئو شما احتمالا یک واترمارک روی آن قرار دهد. برای بهترین عملکرد باید واترمارک‌ها را حذف کنید.

از موسیقی‌های ترند شده استفاده کنید

کدام صدا بیش‌تر از دیگران به گوش می‌رسد؟ شما هم باید آن صدا را به گوش مخاطبان خود برسانید. البته که موسیقی باید با ویدئو شما مرتبط باشد.

بهترین ریلز اینستاگرام : کیفیت ویدئو

ویدئو شما باید کیفیت بالایی داشته باشد. کیفیت بالا تنها رزولوشن تصویر نیست. ویرایش، نورپردازی و تمام روند را در نظر بگیرید.

دستورالعمل‌ها را زیر پا نگذارید

برای بهترین ریلز اینستاگرام به حقوق مالکیت معنوی احترام بگذارید. از پست در مورد تروریسم، گروه‌های تروریستی، توهین به گروه‌ها و اعتقادات و اخبار جعلی دور بمانید. اگر به فعالیت جدی در اینستاگرام فکر می‌کنید، دستورالعمل‌ها را هر از چند مدت بخوانید.

توضیحات و نوشته مربوط

فراموش نکنید که بسیاری از کاربران اینستاگرام ویدئوها را بدون صدا تماشا می‌کنند. در نتیجه باید متنی را آماده کنید که مفهوم تصویر را به کاربر منتقل کند. در هر حال باید افراد کم شنوا و نا شنوا را در نظر بگیریم.

بهینه سازی متن روی تصویر

کپشن ویدئو به کاربران کمک می‌کند تا مفهوم ویدئو شما را درک کنند. جای خالی صدای خود را به کمک کلمات پُر کنید. فراموش نکنید که نوشته شما باید در نسبت تصویر 4:5 قرار بگیرد. در این حالت زمانی که بیننده صفحه را به سمت بالا یا پایین می‌رود، می‌تواند متن شما را بخواند.

به شکل عمودی عکس بگیرید و کاور ریلز را مشخص کنید

ریلز را می‌توانیم به شکل عمودی و افقی در اینستاگرام قرار دهیم. پیشنهاد ما استفاده از حالت عمودی است. چراکه تمام نمایشگر را اشغال می‌کند. استفاده از یک کاور سفارشی، کار شما را حرفه‌ای نشان می‌دهد.

بهترین ریلز اینستاگرام : انتقال جذاب در میان ویدئو

انتقال از یک صحنه به صحنه دیگر نباید خشک انجام شود. برای هرچه حرفه‌ای‌تر انجام شدن کار، از جلوه‌ها کمک بگیرید. این جلوه‌ها در ویرایشگرهای ویدئو وجود دارد.

اوج حضور کاربران

برای جذب حداکثری مخاطبین باید زمان ارسال پست را با زمان اوج حضور کاربران هماهنگ کرده باشید.

محتوای ساخته شده توسط کاربران

برای بهترین ریلز اینستاگرام از دیگر کاربران الهام بگیرید. احتمالا در میان ریلزهای دیگر کاربران چند موسقی جذاب را شنیده باشید. از آن‌ها در ویدئو خود استفاده کنید. کار را یک قدم به سمت جلو ببرید.

منبع: makeuseof.com

آموزش فعال‌ سازی Limits

دیدگاهتان را بنویسید

preloader
لطفا صبرکنید...