دسته بندی موضوعات

پاک کردن اکانت اینستاگرام ، تلگرام ، واتساپ

پاک کردن اکانت اینستاگرام ، تلگرام ، واتساپ

اگر به هر دلیل قصد پاک کردن اکانت اینستاگرام ، تلگرام ، واتساپ خود را دارید و دیگر قصد فعالیت با این اکانت ها را نداشته و میخواهید تمامی فعالیت های قبلی خود را حذف و اثری از حساب این شبکه های اجتماعی خود را نداشته باشید، کافی ایست طریقه دیلیت اکانت را فرا بگیرید. به همین منظور ما امروز قصد آموزش پاک کردن اکانت اینستاگرام ، تلگرام ، واتساپ را داریم پس با ما همراه شوید.

پاک کردن اکانت اینستاگرام

برای شروع کافی ایست لینک پایین را لمس کرده تا وارد بخش حذف اکانت در سایت اینستاگرام شوید سپس با مشخصات اکانت خود وارد شوید.

پاک کردن اکانت اینستاگرام

بعد از لاگین شدن با چنین صفحه ای روبرو خواهید شد:

در صفحه باز شده شما باید یکی از گزینه های کادر مربوطه ” ?why are you deleting your account “را انتخاب کنید

در مرحله بعدی اینستاگرام پسورد اکانت مربوطه را دوباره از شما سوال میکند و شما باید در کادر باز شده پسورد پیج تان را وارد کنید.

بعد از وارد کردن پسورد، حال باید دکمه قرمز رنگ ” permanently delete my account ” که در قسمت پایین صفحه قرار دارد را لمس کنید

بعد از زدن این دکمه، اینستاگرام برای آخرین بار از شما میپرسد که قصد حذف اکانت خود را دارید که اگر چنین قصدی دارید گزینه قبول را لمس کنید. اکانت شما برای همیشه حذف شده است.

آموزش جامع اینستاگرام: تمامی ترفندها از صفر تا صد

پاک کردن اکانت تلگرام

ابتدا باید با استفاده از برنامه مرورگر به لینک دیلیت اکانت تلگرام مراجعه کنید. برای این منظور روی دکمه زیر کلیک کنید تا به صفحه حذف اکانت تلگرام با لینک مستقیم هدایت شوید.

پاک کردن اکانت تلگرام

در این صورت صفحه زیر به شما نمایش داده می‌شود که باید در آن شماره خود را به همراه کد کشور وارد کنید. در اینجا کد کشور ایران است که باید از 98+ استفاده کنید. بعد از ان شماره خود را وارد کرده روی دکمه Next کلیک کنید.

حال در این مرحله کدی به تلگرام شما ارسال خواهد شد که باید برنامه تلگرام را باز کرده و کد مورد نظر را کپی کنید.

حال که کد را کپی کردید مجددا به صفحه مرورگر بازگشته و کد را مشابه نمونه زیر در فیلد Confirmation Code وارد کرده و روی دکمه Sign In کلیک کنید.

اگر کد را به درستی وارد کرده باشید وارد صفحه مدیریت اکانت تلگرام خواهید شد که در این مرحله باید گزینه Delete Account را انتخاب کنید که به لینک دیلیت اکانت تلگرام هدایت شوید.

حال در این مرحله صفحه زیر برای شما نمایش داده می‌شود که باید در آن دلیل حذف کردن اکانت را در فیلد why are you leaving وارد کنید. البته این گزینه اختیاری است و اجباری به پر کردن آن ندارید. در نهایت روی دکمه Done کلیک کنید.

در این مرحله برای تایید نهایی دیلیت کردن اکانت تلگرام پنجره‌ای مشابه تصویر زیر باز خواهد شد که از شما خواهد پرسید آیا برای حذف اکانت مطمئن هستید؟ در صورتی که پاسخ مثبت بود و مایل به حذف پیام بودید روی دکمه قرمز رنگ که با عنوان Yes, delete my account قرار دارد کلیک کنید

بعد از کلیک روی این دکمه اکانت شما حذف خواهد شد که اگر برنامه تلگرام را باز کنید صفحه عضویت در تلگرام نمایش داده خواهد شد.

تایید هویت دو مرحله‌ای در تلگرام

پاک کردن اکانت واتساپ

حذف اکانت واتساپ به سادگی قابل انجام بوده و به هیچ عنوان فرآیند پیچیده‌ای را شامل نمی‌شود. بدین منظور قابلیت Delete My Account در اپلیکیشن واتساپ ارائه شده است.

برای پاک کردن اکانت واتساپ ، برنامه واتساپ را باز کرده و مسیر زیر رو دنبال کنید:

Setting > Account Info > Delete My Account

شماره موبایل خود را وارد کنید ( +98 و بعد شماره موبایل ) و سپس Delete My Account را فشار دهید.

انتقال چت های قدیمی واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

preloader
لطفا صبرکنید...