دسته بندی موضوعات

ارسال لینک از گوشی اندروید به کامپیوتر

ارسال لینک از گوشی اندروید به کامپیوتر

اگر گوشی اندروید دارید، می‌توانید از امکانات بی‌نظیر اپلیکیشن Your Phone مایکروسافت مانند ارسال لینک از گوشی به کامپیوتر استفاده کنید. این اپلیکیشن می‌تواند موزیک در گوشی شما را کنترل کند، نوتیفیکیشن‌‌ها را به کامپیوتر شما منعکس کند، پیام‌های متنی را از کامپیوتر ارسال کرده و ویزگی‌های دیگری را برای شما فراهم سازد. قبل از شروع، مطمئن شوید که اپلیکیشن Your Phone را روی کامپیوتری با ویندوز 11 یا 10 و گوشی اندروید خود نصب کرده‌اید. اپلیکیشن Your Phone قبلا روی کامپیوتر شما نصب بوده و اپلیکیشن اندرویدی را نیز می‌توان از Play Store دانلود کنید.

نحوه ارسال لینک از گوشی اندروید به کامپیوتر

بعد از اطمینان نسبت به نکته بالایی، ابتدا یک لینک را برای اشتراک‌گذاری پیدا کنید. می‌توانید از هر مرورگر مانند کروم یا Microsoft Edge استفاده کنید. ما در این مثال از مرورگر کروم استفاده کردیم. سپس گزینه «share» را پیدا کنید. در کروم، باید آیکون سه نقطه را انتخاب کرده و آن را انتخاب کنید. برخی از مرورگرها هم آیکون «share» را در بخش toolbar خود دارند. منوی «share» با همه اپلیکیشن‌های موجود باز شده و شما باید گزینه “Your Phone Companion” را پیدا و آن را انتخاب کنید. پس از آن، یک لیست پاپ‌آپ از کامپیوترهای متصل به شما ظاهر می‌شود. کامپیوتری را که می‌خواهید لینک را به آن ارسال کنید، انتخاب کنید.

پس از این اتفاق، لینک بلافاصله در مرورگر پیش‌فرض کامپیوتر شما باز خواهد شد. اگر کامپیوتر شما روشن نباشد، نوتیفیکیشن این لینک پس از روشن کردن کامپیوتر ظاهر خواهد شد.

سرویس های ذخیره‌ سازی ابری رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

preloader
لطفا صبرکنید...